czwartek, 2 kwietnia 2015

Welcome Home

hej :)
Dzisiaj wyszłam ze szpitala i spędziłam tam jeden dzień i szczerze? nigdy więcej za żadne skarby nie  chce tam wracać ;/ 8 razy źle mi założyli wenflon (który zresztą przez przypadek sobie wyrwałam) ręka mi spuchła do tego stopnia, że nie mogłam wyjąć ręki z rękawa i dostałam takie leki że kompletnie odleciałam ;C
Do tego chcieli mnie jeszcze jutro zatrzymać ale nie chciałam i uważam, że dobrze zrobiłam :)
Śniadanie-obleśne ;p szynka waliła tekturą a chleb wyglądał jak...ekhem...Shit.
Niestety zdążyłam się jeszcze załapać na obiad...(nie, nie był lepszy od śniadania)
Ale naszczęście jestem już w domku ^^

Przy okazji chciałabym wam życzyć zdrowych, pogodnych, świąt Wielkanocnych, smacznego jajka i rodzinnej atmosfery <3 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz