piątek, 24 kwietnia 2015

2 dni bez internetu <---- horror

Hej :)

W parędni temu wysiadł mi internet... naszczęście na krótko bo dłużej bym nie wytrzymałą haha :)
Dzisiaj ide do fryzjera podciąć końcówki gdyż moje włosy są gówno warte i już tydzień po podcięciu znowu są porozdwajane ;/ ech...może po prostu taka ich uroda i nie powinnam nic z  nimi robić z? A może właśnie powinnam podciąć żeby się wzmocniły?
Takie tam dylematy haha ^^
A teraz bardziej poważnie chyba musze skombinować sobie jakąś super extra ultra mocną odżywke na niewypadanie włosów i ich rozdwajanie bo ja aż się boje sięgać po szczotke jak widze ile mi tych kłaków wyłazi ;P A tak bardzo chciałam mieć grubego długiego warkocza ....
Jeszcze nic straconego, tyle że gruby to on nigdy nie będzie bo mam rzadkie włosy...nie jestem łysa tylko nie mam ich tak dużo XD
Pewnie osłabiły się od tego że ja je  często rozjaśniam, robie pasemka itp. więc po części się nie dziwie że wypadają.
Ale nie chce żeby skończyło się to stanem ---->
takim jak ten...masakra xc
Współczuje każdemu kto ma takie włosy ;/
 
 
To tyle na dzisiaj mojego narzekania haha Xd
papa :* loVe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz