środa, 15 kwietnia 2015

test perfum nike Fission

Hej :)
Dzisiaj test perfum "Nike fission women".
Jestem posiadaczką tych perfum od 3/4 tygodni i musze stwierdzić, że to jedne z najlepszych perfum jakie miałam. Zapach jest orzeźwiający, żywy, pełen energii z nutą owocową co nadaje wszystkiemu słodyczy:)
Cena tych perfum nie była jakoś szczególnie wygórowana ok 26,99 ,a na promocji na której je kupiłam 14,99 zł.
Trzymają się długo na skórze bo ok 5/6 godz. Oczywiście ok 4/5 godziny zapach słabnie ale to jest normalne i dotyczy wszystkich perfum nawet tych najdroższych.
Pryskam się nimi 2 razy dziennie i nie zużyłam nawet ćwierć flakonika.
Opakowanie prezentuje się bardzo ładnie gdyż jest to dość smukła buteleczka którą można wszędzie zabrać. Jedyne co mnie denerwuje to "wieczko" które w moim odczuciu strasznie trudno jest zdjąć, ale ja mam słabe ręce więc moja opinia akurat na ten temat się nie liczy haha XD
Perfumy sa w 100% godne polecenia i spełnią nasze oczekiwania ^^ Jestem bardzo zadowolona z  zakupu i na pewno kiedy zużyję to opakowanie kupie następne :D


loVe :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz