piątek, 24 kwietnia 2015

Pomysły na drugie śniadanie

Witam :)

Dzisiaj będzie trochę o drugim śniadaniu.
Drugie śniadanie jest mega ważne i to nie tylko dlatego żeby się najeść ale też odżywić mózg i zregenerować siły :) Ja jestem niestety tym typem osoby która na śniadanie nie je nic (teraz to zmieniłam i jem musli z mlekiem ) a później czołga się po szkolnej podłodze prosto do sklepiku po jakąś obrzydliwą tłustą i niezdrową bułkę :/
Ostatnio zaczęłam sobie robic do szkoły sałatki i surówki w małym pudełeczku i powiem wam że już nie mam takiego efektu że zjem coś i znowu jestem godna. To dlatego że ta paskudna mąka pszenna która jest w tych paskudnym pączkach czy drożdżówkach i innych okropieństwach bardzo szybko znika z naszego żołądka nie dostarczając nam tylko zbędnych kalorii których pewnie nie spalimyi odłożą się w oponkę .
Druga ważna rzecz to wypić szklanke wody po małym posiłku żebyśmy już nie czuli głodu a zaoszczędzili kalorii :) Najlepiej niegazowanej bo gazowana rozepchnie nam żołądek i nic nam to nie da.


Moja ostatnia sałatka do szkoły powstała tylko z tego co miałam w lodówce :P
SKŁADNIKI:
  • ogórek małosolny
  • marchewka
  • 2/3 plasterki cebuli pokrojone w kostke
  • można dodać papryki
  • sól
  • pieprz
  • pora
  • czosnek 1 ząbek
  • pietruszka (można pominąć)
  • rzeżucha (albo kiełki)

Wszystko kroimy w kostkę i wrzucamy do miski,. Posypujemy solą, pieprzem...i gotowe =D



Mam nadzieje, że znajdzie swoich zwolenników :)
SMACZNEGO :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz