poniedziałek, 23 marca 2015

Skąd czerpie inspiracje?

Hejka :*

Zacznę od tego że miałam dzisiaj 6 sprawdzianów (3 z angielskiego , z fizyki z ciepła i z geografii z handlu). I teraz nasuwa się pytanie...jak na jednej godzinie można zrobić 3 sprawdziany z angielskiego? A więc można, bo nasza cudowna pani umie uprzykrzyć nam każdy dzień :3 kocham ją :* <3
 Więc teraz po 8 godzinach w szkole jestem w domu :) Nareszcie <3

Dobra ponudziłam troszkę...to może przejdźmy do tematu posta "Skąd czerpię inspiracje?"
Inspiracji zasięgam w magazynach modowych np.;Avanteen czy Glamour. Moim wzorcem modowym jest Maja Sablewska podziwiana przeze mnie za styl, otwartość i talent zjednywania ku sobie ludzi. :)
Inspiracje w modzie są bardzo ważne. Ja nie lubie łatwych rozwiązań i ciągle szukam czegoś nowego . Moim ulubionym stylem jest Mods i Glam rock .
Ale inspiracją tak naprawdę może być wszystko. MODA NIE ISTNIEJE W ZAMKNIĘCIU! MODA JEST WTEDY GDY JEST NA ULICY! Więc dlaczego by na ulicy nie szukać wzorców?

Zbliża się wiosna i na mojej liście zakupów zainspirowanej ulicą właśnie znajduje się :
  1. Jeansowa kurtka
  2. Leginsy w skandynawskie wzory :)
  3. bluza
  4. Plecak z 4F
 
 
 
 
Mam nadzieje, że przed liceum zrealizuje wszystkie punkty :) Trzymajcie kciuki :*
loVe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz