niedziela, 22 marca 2015

keep calm and buy shoes

Hej :)

Wczoraj pojechałam sobie po południu do sklepu za Retkinią do Auchan'a :)
Pojechałam tam z zamiarem załatwienia sobie jakichś butów do latania po domu bo moje stare klapki które przeżyły 3/4 lata (wow!). Nie zawiodłam się i upolowałam tenisówki. Urzekły mnie te kropeczki...na żywo wyglądają niezwykle uroczo <3
Cena 20 zł (na promocji 15zł)
Miałam to szczęście, że akurat trafiłam na promocje :) Może nie jest ona jakaś spektakularna, ale ja lubię kupować na promocjach ^^ Wydaje mi się że fajnie wyglądają z moimi szarymi getrami :)
 
A tak swoją drogą to dziękuje 106 odwiedzin :* <3 i bardzo proszę o komentowanie moich postów, dawania mi rad i wskazówek co mogę ulepszyć w blogu + podpowiadania mi na jaki temat mogę napisać :D
Trzymajcie się :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz