środa, 20 maja 2015

Wielkie odliczanie : 23 dni do końca roku !

Cześć :)

 Już od kilku dni odliczam ile zostało do końca roku :) Zostało tak mało czasu a jeszcze tyle nauki, nudnych lekcji, odpytywania, klasówek bądź kartkówek....aż dochodzimy do momentu kiedy trzeba wystawić oceny końcowe ;/ Ja na szczęście nie jestem z niczego zagrożona i szczerze współczuje wszystkim którzy jakieś zagrożenia mają bo jest to jednak duży stres który w nauce tak naprawdę wcale nie pomaga w uczeniu się.
Wyniki z egzaminu są dopiero 11 czerwca więc na razie jakoś o tym nie myślę :) a zakończenie roku jest 25 czerwca.

A tak swoją drogą miałam dzisiaj angielki z najlepszą nauczycielka jaką miałam w życiu (no dobra może troszkę przesadziłam :3 ). Nikt tak genialnie nie prowadzi lekcji jak ona ! Jest taka bezpośrednia i tak motywuje do uczenia się angielskiego a przy tym ma w sobie taki luz , że aż chce się jej słuchać ! =D <3
Będzie mnie uczyła w liceum... nie mogę się już doczekać !
Jednak są na świecie jeszcze jacyś fajni nauczyciele, a już traciłam wiare ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz