piątek, 8 maja 2015

bal gimnazjalny

Hej :)

W każdej szkole (chyba) organizowany jest bal gimnazjalny...otóż u mnie też tylko ,że niby jest obowiązkowy ale niektórzy nie chcą iść i ja się z nimi zgadzam. Prawdą jest, że taki bal jest tylko raz w życiu, chyba że się nie zda , ale z góry zakładam, że to nie będzie nic specjalnego. Z początku rzeczywiście chciałam iść, to kupowanie sukienki i butów to jest coś co naprawdę lubię, nawet miałam z kim  poloneza tańczyć :)
Tak naprawdę za pieniądze które miałam przeznaczyć na bal wolę sobie sama ze znajomymi iść na pizze czy na jakieś ciastko :3
 Poza tym już niedługo wakacje i powinnam zająć się planowaniem wolnego czasu :D
Jak dobrze pójdzie to pojadę z przyjaciółką (Olka tak o ciebie chodzi <3) jej chłopakiem i kolegą na ognisko na weekend ^^ Ja pewnie jak zwykle coś przypale XD Olka się zgubi , jej Facet zacznie jej szukać i też się zgubi a kolega pewnie nawet się nie ruszy żeby nas poszukać :D !
Pozostaje tylko kwestia tego jak zmieści się nasza 4 do małego punciaka XD
Ale to już zostawiam chłopakom :D A niech się martwią ^^


1 komentarz:

  1. Hahaha na pewno coś odwalimy :* tylko żeby działka nie poszła z dymem :P Kocham :* ♥

    OdpowiedzUsuń