czwartek, 18 czerwca 2015

Wystawienie ocen + przepis na ciastka bananowe

Hej :)
Dzisiaj w szkole nareszcie było wystawienie wszystkich ocen :) Jeszcze się załapałam na poprawke z WOS'u bo miałam między 4 a 5 i informatyki bo też miałam 4 a 5.
Ale informatyki nie poprawiłam bo dostałam 2*5 i 2*4 czyli znowu mi się wyrównało i teraz musze liczyć na dobre serce pani ^^Mam nadzieje, że się jednak nade mną zlituje :D
Ogólnie średniej ze wszystkich przedmiotów nie mam takiej najgorszej bo prawie 4,0 :3
Na początku każdego roku szkolnego obiecuje sobie, że się bardziej przyłożę do nauki i jak na razie nic to nie dało XD Ale przynajmniej zdaję bo nie mam pojęcia co bym zrobiła gdybym nie zdała ;/
Ale dobra naszczęscie ten rok szkolny mam już za sobą, jesczz etylko musze przeżyć zakończenie roku w przyszły czwartek od 16-21 godz :c


PRZEPIS NA CIASTKA BANANOWE

Składniki (na ok 50 sztuk):
pół szklanki oleju
pół szklanki cukru brązowego
1/4 szklanki białego cukru
2 jajka
łyżeczka ekstraktu z wanilii
2 banany
łyżeczka sody oczyszczonej
2 łyżeczki cynamonu
2 i pół szklanki mąki
pół łyżeczki soli
 
Przygotowanie:
1. W misce ubij olej z cukrem. Dodaj jajka i ubijaj, aż ciasto podwoi swoją objętość. W drugiej misce wymieszaj przesianą mąkę, cynamon oraz sól.

2. Banany obierz ze skórki i rozgnieć na pulpę po czym połącz je z sodą oczyszczoną i odstaw na chwilę.

3. Do masy jajecznej dodawaj partiami mąkę z przyprawami i banany, mieszając ciasto mikserem. Gdy uzyska prawie jednolitą masę, jest już gotowe.
 
4. Blachę do pieczenia wyłóż papierem i przy pomocy łyżeczki nałóż porcje ciasta, wielkości orzecha włoskiego w łupinie. Nie musisz ich rozprowadzać, gdyż podczas pieczenia idealnie się rozpłyną. Porcję ciastek piecz około 10 minut w piekarniku nagrzanym do 180°C. 

 
 
 
Smacznego loVe :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz