piątek, 3 lipca 2015

Wakacje :D

Musiałam dzisiaj pojechać do szkoły po nowy plan książek do liceum bo przez pomyłkę dali mi plan do gimnazjum XD Doszedł mi dodatkowy przedmiot a mianowicie przedsiębiorczość i gospodarka...wiem tylko tyle, że to jest coś związanego z hajsem , a pieniądze zawsze przyjemniej się liczy więc chyba nie będę miała większego problemu z tym przedmiotem :D
Mnie się jakoś pieniądze nie trzymają za bardzo bo ja sobie tak oszczędzam oszczędzam a jak zobaczę coś ładnego to wszystkie zgromadzone pieniądze idą na tą rzecz a potem mam wyrzuty sumienia :/
Zamiast niemieckiego wybrałam sobie hiszpański bo jako, że przez 3 lata uczyłam się francuskiego uznałam, że po prostu będzie mi łatwiej a niemiecki było tylko na poziomie zaawansowanym i dlatego nie mogłam się zacząć go uczyć ;/
Mam pewno obawy co do tego hiszpańskiego bo do najłatwiejszych to on nie należy a do tego nauczycielka jest surowa ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz