poniedziałek, 27 lipca 2015

Sposoby na piękne włosy :)

Dzisiaj byłam u fryzjera ...bardzo żałuje  i nie mogę się doczekać kiedy mi one odrosną ...chciałam coś takiego żeby z tyłu były krótkie i stopniowo dłuższe w stronę twarzy. Niestety to co obecnie mam na głowie tego nie przypomina no ale czego mogłam się spodziewać bo 25 min spędzonych na fotelu -.-
Dlatego dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam sposoby na piękne włosy :
  • RAZ NA MIESIĄC MOZE DWA PODCINAJ KOŃCÓWKI O 1 CM
  • STOSUJ ODŻYWKE 2 RAZY W TYGODNIU
  • STOSUJ MASKE RAZ W TYGODZNIU
  • NIE MYJ WŁOSÓW CODZINNIE !
  • ZAŻYWAJ WITAMINY I STARAJ SAIE DOSTARCZAĆ ICH JAK NAJWIĘCEJ Z JEDZENIEM
  • ZAŻYWAJ KOMPLEKS SKRZYPU I KREATYNY
  • CZESZ JE BARDZO DELIKATNIE I NIE PO MYCIU TYLKO PRZED (PO MYCIU MOŻESZ JE POWYRYWAĆ I POŁAMAĆ GDZYŻ SĄ OSŁABIONE)
  • UŻYWAJ PROSTOWNIC I LOKÓWEK TYLKO WTEDY GDY TO NAPRAWDE KONIECZNE
  • DLA POŁYSKU PŁUKAĆ WŁOSY WODĄ Z ODROBINA SOKU Z CYTRYNY
Takie proste porady a taki piękny efekt możemy uzyskać kiedy będziemy się ich trzymać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz